Welkom bij SV de Blinkert.

Zin om te handballen? dat kan bij de SV de Blinkert!

LID WORDEN

CONTACT

TRAIN GRATIS MEE OM VAN DE SPORT TE PROEVEN!!!
BEKIJK EEN COMPETITIEDAG EN WORDT DAN PAS LID!
Meld je aan via deze pagina!

Voor handbal, plezier, fanatisme en gezelligheid van jong tot oud ben je bij ons aan het juiste adres. De handbalsport staat voorop, maar daarnaast organiseren we jaarlijks leuke activiteiten voor jong en oud, zoals het Sinterklaasfeest, jeugdkamp, nieuwjaarsborrel, jaarlijkse BBQ en het G-team toernooi.

Al sinds 1954 zijn we in Haarlem gevestigd en vandaag de dag de enig overgebleven handbalvereniging in Haarlem. Kijk vooral rond op onze website voor meer informatie over trainingstijden, nieuws en mocht je lid willen worden of mee trainen dan kan dat natuurlijk. Neem contact op met ons op via de contactpagina.

De Blinkert heeft teams in alle categorieën, van senioren en jeugd tot recreanten. De eerste seniorenteams handballen in de landelijke en regionale klassen, de jeugdteams spelen op verschillende niveaus in District Noord-West van het Nederlands Handbal Verbond (NHV).

Waarom is De Blinkert een sportvereniging en geen handbalvereniging?

De Blinkert is een sportvereniging omdat het sporten van meerdere overkoepelende sportorganisaties herbergde. Bij de oprichting speelde De Blinkert naast handbal ook volleybal. Kort na de oprichting heeft deze tak van sport zich echter afgescheiden in een aparte vereniging. De volleybal-bal is echter nog steeds centraal te zien in het clublogo.

Vanaf 1989 speelde De Blinkert Goalball. Oorspronkelijk viel deze handbalachtige sport voor visueel gehandicapten onder de NebasNSG sportkoepel, inmiddels omgedoopt tot Gehandicaptensport Nederland. Helaas heeft De Blinkert in december 2006 moeten besluiten het laatste Goalballteam uit de competitie terug te trekken. De SV in de naam van De Blinkert is echter blijven bestaan.

Facebookpagina van De Blinkert

Volg ons ook op Facebook voor het laatste nieuws!

ToverKamp video

JA, JA, JA…! De Blinkert ToverKamp video is in première gegaan op het Glow in the Dark handbalfeest voor de jeugd ter ere van het 70-jarig bestaan. Het Blinkert Jeugdkamp is van zaterdag 20 tot dinsdag 23 juli in Markelo!
Bekijk de video meteen!!! En schrijf de data alvast in je agenda!

Blinkert 70 jaar -Jeugdevenement

Vomar Club is Koning

Jeugdkamp 2024

De Blinkert heeft onderstaande mystieke brief ontvangen van de anonieme Sorteerhoed aangaande het Jeugdkamp 2024. Wordt op magischer wijze vervolgd…